Superhelden

Dat kinderen talenten hebben, beseffen we zeer goed in onze basisschool. We vinden het dan ook een eer om samen met kinderen hun talenten te ontwikkelen. Om kinderen meer succeservaringen te laten beleven, vertrekken we met een talentenportfolio. We werken met het thema superhelden en willen zo het ontwikkelen van talent, koppelen aan superkrachten die ze gedurende hun schoolloopbaan verzamelen. Dit past zeer goed in de leefwereld van kinderen en zal hen motiveren op zoek te gaan naar hun superkracht. Ieder kind droomt er wel een beetje van om superheld te worden en die droom willen wij voor de toekomstige generatie waarmaken. Een superheld hoeft niet altijd sterk te zijn.

Superhelden kunnen ook & CREATIEF, EIGENZINNIG, SPORTIEF, MILIEUBEWUST, INTELLIGENT, ... zijn.

9 superhelden elk met hun specifiek talent helpen de kinderen hun krachten zoeken.